Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu DOBRY START.
Zgodnie z nowym rozporządzeniem, od 1 lipca 2021 r. realizacją programu „Dobry Start” począwszy od ustalenia prawa do świadczenia dobry start z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 będzie się zajmował ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH.
W związku z powyższym, wnioski o świadczenie dobry start należy złożyć drogą elektroniczną do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
– przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
– przez bankowość elektroniczną
– przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapszach Niżnych nie przyjmuje w tej sprawie wniosków.
Z poważaniem
Magdalena Grywalska
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej w Łapszach Niżnych