WNIOSKI O DOBRY START

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu DOBRY START. 

Zgodnie z nowym rozporządzeniem, od 1 lipca 2021 r. realizacją programu „Dobry Start” począwszy od ustalenia prawa do świadczenia dobry start z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 będzie się zajmował ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH.

W związku z powyższym, wnioski o świadczenie dobry start należy złożyć drogą elektroniczną do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:

– przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia

– przez bankowość elektroniczną

– przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapszach Niżnych nie przyjmuje w tej sprawie wniosków.

Z poważaniem

Magdalena Grywalska

Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej w Łapszach Niżnych